گزارش کوه پیمایی در منطقه طولارود تالش – ۹۶,۰۷,۲۱

۲۱ مهر ۱۳۹۶یک دیدگاه

بیست و یکم مهر ۱۳۹۶ و ۵:۳۰ صبح که از میدان امام شهر هشتپر در سومین اجرای گروه کادوسیان به سمت قله چم چمی در منطقه طولارود تالش حرکت کردیم.

در راه به تنها ایستگاه این جاده که یک قهوه خانه است رسیده و بعد از کمی توقف حرکت کردیم. ساعت ۸:۰۰ در میانه راه بودیم که ماشین به مشکل فنی برخورد و بعلت فصل سرما و عدم تردد ماشینی دیگر در جاده، مجبور شدیم که به سمت کافه همان قهوه خانه برگردیم.

شش کیلومتر را در جاده مه آلود و زیبا طی کردیم تا به کافه برسیم. و برای اینکه گروه عاری از اجرای یک برنامه نباشه قدمهایمان را بطرف یکی از راههای زیبا خاکی و خلوت جنگل کشاندیم.

در روزی با مه سنگین و بارانی شدید به دل جنگلهای تالش میزدیم، و پیش میرفتیم، با پیمایشی بدون خستگی در کوهپیمایی جنگلی ای بکر و بی همتا، که با احتساب قدم شمار دستگاه GPS گروه به ۲۶ کیلومتر رسید.

پس از ۷ ساعت از این گذار جنگلی در ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر به جاده اصلی رسیدیم و با ماشینی دیگر به سمت شهر تالش هشتپر قرار گرفتیم.

اعضای شرکت کننده در برنامه:

فریبا ابروش – غلامرضا ابروش – شاهرخ کاظمی پوری – احمد نجفعلیزاده – محمدرضا نوروزی – آذین کاظم زاده – سهیل رحیمی طولارود – اصغر میرزایی – عارف رضایی (Nurse-پزشکیار تیم) – ساسان عبادالهیان – فرید محمدی

قهوه خانه ایستگاه جاده شارسول

توقف ماشین بعلت خرابی

یک پاسخ به “گزارش کوه پیمایی در منطقه طولارود تالش – ۹۶,۰۷,۲۱”