گزارش صعود، گروه کوهنوردی نیروگاه پره سر (مپنا) – سبلان ۱۳۹۴،۵،۳۰

21 آگوست 20154 دیدگاه

پنج شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۰ صبح از نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر، در جاده تالش، آستارا و اردبیل قرار گرفتیم. و پس از توقف های کوتاه در هشتپر و آستارا، به منطقه زیبا و کوهستانی حیران رسیدیم.

ظهر در استان اردبیل و در راه مشکین شهر وارد شهر کوچک لاهرود شدیم و سپس در دقایقی دیگر به آبگرم شابیل رسیدیم. چادر و کوله ها را به باربند لندرورهای کرایه ای در شابیل بسته و در راه پناهگاه سبلان قرار گرفتیم.

ساعت ۱۶:۰۰ در حیاط پناهگاه چادرها را برای شب مانی بر پا کردیم، پناهگاه مملو از کوهنوردانی بود که از سراسر استانهای ایران آمده بودند، صحنه هایی از شوق کوهنوردان که برای گروه تازه تاسیس نیروگاه جالب بود، که در ضمن برنامه سبلان هم برای اولین بار برای گروه کوهنوردی نیروگاه پره سر به اجرا در می آمد.

جمعه ساعت ۳:۳۰ صبح به طرف قله حرکت کردیم، در مسیر فنی و پر مشقت سبلان در کنار دیگر گروهها و کوهنوردانی از اقصی نقاط ایران قرار می گرفتیم که برای ما جالب بود.

ساعت ۸:۳۰ به دریاچه زیبا در قله سبلان رسیدیم .

پس از استراحت و عکاسی به طرف پایین کوه به راه افتادیم و ۲:۰۰ بعد از ظهر به پناهگاه رسیدیم. چادرها را جمع آوری و با لندرورهای کرایه ای به سمت شابیل حرکت کردیم.

اعضا شرکت کننده، گروه کوهنوردی نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر :

کامران نیک وش _ پیام نفیسی _ علیرضا درویش _ حسن احمدی _ وحید صالحی _ مجتبی محبوب _ بابک علم پور _ کیوان عزیزیان _ میلاد شیدایی _ مهران خندان _ پرویز عنایتی

کوهنوردان کادوسیان : احمد نجف علیزاده _ محمدرضا نوروزی (سرپرست)

جا دارد تا از همکاری همنورد محمدرضا نوروزی (از کارکنان نیروگاه) در سرپرستی برنامه قله سبلان برای کوهنوردان نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر، تشکر ویژه داشته باشیم.

آبگرم شابیل

IMG_1010 copy

پناهگاه سبلان

IMG_1041 copy

4 پاسخ به “گزارش صعود، گروه کوهنوردی نیروگاه پره سر (مپنا) – سبلان ۱۳۹۴،۵،۳۰”

1. درود

همیشه سبز و برقرار باشید.

در دیده بان کوهستان، لینک شدید. پیشنهاد می کنم که انجمن کوه نوردان ایران را هم لینک کنید: http://www.alpineclub.ir

2. غلامرضا گفت:

خسته نباشید کوهنوردان نیروگاه پره سر، سربلندی با موفقیتها ادامه راه قدمهای استوارتان باشه

• سعید علیاری گفت:

همیشه اوجالادا. دمتون گرم همون روز ما هم از یک گروه اداره برق کرج اونجا بودیم.

• kadusian گفت:

کارکنان اداره برق کرج صعود گروه شما را هم تبریک میگوییم و خسته نباشید.